05 August 2016

my princesses birthdays

i promise to myself to make entry for every birthday of my kids... memandangkan dah termiss lama update nih..mama combine je la yer bday lea n kakak...hehehhe :)

LEA TURNS 2

ok..bday lea nih mmg dah plan lama...sbb kesian kt dia alst year xbuat ape2 pun... so, this year awal2 lg aku dh plan utk doorgift n party kt skolah... doorgift dia aku buat 'cereal butterfly' mcm gambo kt bwh ni... nmpk mcm senang... tp jenuh jgk nk cari bahan n nk membuat nyer.. nk pack cereal, nk deco clip kayu tu...then nk tampal sesungut...then nk seal pack tu....huhuhuh...jenuh jgk... kene la kerahan tenaga kt semua org...esp tlg deco clip... cereal pun aku campur2 la ori dgn xori...hehehhe...byk pack gak buat...dlm 80pack kot.. nk antar skolah sajer dah 50 kot... btw, bukan tu je...aku bl pinggan ikea n buh air kotak jgk.. huhuh...dah mcm pekerja kilang nk pack doorgift lea...

mamatok bg hadiah meja


cereal buttterfly

icer cream cone kek utk lea n mango kek utk mama...sedap giler!!!

mase 28/4 (khamis) bday dia tu aku halfday... kek this time mamatok buatkan congo bars tp ade deco2 skit... amik siap2 mase wiken tu... ptg tu aku g taska chomei.. selebret la skit2...sronok dia nk kwn2 dia... sempat la pelak kejap kt situ sbb kebetulan ujan lebat... esok nyer tu is kitorg punye kerteh trip... so, sgt2 bz minggu tu...
lea n frens

d bday congo bars...n d kids

lea n frens

kebetulan wiken b4 tu ade hari sukan taska dia...tumpang la pre-celebrate jgk...hehehhe
at d sukan

hubby bg hadia beskal kt dia... kakak pun sama...semua dpt beskal baru tahun nih... hehehehhe...
------------------------------------------------------------
ZARA TURNS 9

ok...bday zara plk.. kebetulan bday dia tahun ni jatuh dlm bln puasa AND cuti skolah... mmg kalo ikutkan senang kejer sbb xyah bg doorgift la kan... stakat kt kwn2 day care jer... tp terfikir kesian plk.. so, aku orderkan la kuih seri ayu 100pcs kt niki geng taman tu... suh hubby beli tupperware murah2..then aku isi 3bijk kuih n 2 kurma... buat dlm 20 pack jer.. sbb bdk2 kt daycae ade 15org jer..lebih bg ticer n jiran2... kuih yg lebih tu udahnyer aku pack2-2 dlm plastik..bg kt kwn2 lea... rezeki depa... bg kuih ni ok jgk sbb bln puasa...blh diorg makan dgn family time berbuka nnt... :)
sesi bg doorgif kt kwn2

ticer ita
ticer shima

at SR


aku amik halfday mase bday dia tu... pi antar kuih2 tu... tu je... mlm tu uchu belanja berbuke KFC....esok nyer pi mkn kt sikret resepi dgn abah..

HAPPY BIRTHDAY TO BOTH PRINCESSES MAMA...
ALYA AZZAHRA & AYRA AZZALEA...
MAMA& ABAH LOVE U BOTH.. SEMOGA MENJADI MUSLIMAH YG SOLEHAH DAN BERJAYA DUNIA N AKHIRAT... AMEENNNNNN...

0 comments:

Post a Comment

 

my crap Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template