25 November 2013

aktiviti di bulan oktober

mashaAllahh... lama nyer tinggalkan blog ni.. sbenar nyer tiap2 bln pun byk bende nk citer... tp mood nk menaip tu 'tak-mari'... so, pospon punye pospon.. sampai laaaaa ni xdak entry...

ok2.. nk citer psl ape dl ni eikk?? ari tu citer psl activity bulan september kan?ni kita citer tragedi october plk la... heheh... xde tragedi pun... nk citer yg best2 jer... jap..aku upload gambor..

 ni mase aku, hubby & uchu bwk bdk2 g summit... mula2 uchu bwk diorg main bowling seround while aku&hubby g solat.. then kitorg g karok...sejam rm15...nyanyi sampai lebam!!.. tu anak dara tu xnak lepas microphone..

on 13/10 tu after hubby abih class..kitorg bertolak balik kg..utk raya haji.. with uchu.. as usual, balik kuale dl.. d next day, abah ajak masak lemang...n aku tlg mama msk rendang ayam.. lps settle lemang...dlm pkl 3pm tu br bertolak balik penang.. trus masuk pulau sbb nk g antar brg kt umah uncle bakar.. lps solat maghrib, kitorg balik... naik feri.. syok bdk2 dpt naik feri..

 15/10 : raya haji... mak&abah ajak kami solat kt masjid baru... cantik!!... dh lama gila aku tak dpt solat raya... alhamdulillah dpt jgk buat tahun ni.. ni gambar kami anak beranak.. tu semua baju-emergency.. sbb bj raya kitorg tertinggal kt umah!!.. aku pakai baju fifi/nyanyah.. hubby pinjam baju abah dia... zara pinjam baju chu dini.. qiqi je yg pakai bj sendiri..kebetulan aku bwk jubah tu utk pakai malam.. lps solat tlg mak masak utk lunch... then ptg2 skit kitorg balik kulim..umah tok..tp singgah klinik dl sbb qiqi demam... mlm lps isyak balik bertam...


 esok nyer kitorg balik... pg tu aku grg cucur.. tgh hari tu aku ajak hubby singgah mkn mee udang kt.sg.dua... pkl 3 sampai kuale... pkl 5.15 bertolak balik kl..

 ni gambar anak dara aku yg dh blh bawak basikal 2 roda je... dh lama dh dia blh bawak 2 roda ni tp ari tu basikal kecik tu... ni abah dia br bukak extra roda kt basikal besar ni...sedap la skit nk bawak... good job kakak!!.. :)
 ni plk mase lepak with nani&iqa... berendam sampai legam... then pi lunch kt subang ria...


0 comments:

Post a Comment

 

my crap Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template