15 August 2012

lebai kechik!

(mood nk keje sudah tipis...pikir nk raye jer...:p )

ni entry sajer2..sbb td ternmpk gambar rifqi si lebai kechik..yg sgt cute!!.. :p

 anak teruna sy ni mmg rajin MAYAMS (tu cara dia sebut smayang)..alhamdulillah.. tiap kali dia nmpk kopiah dia dlm bilik tu...or sejadah kecik yg opah bg tu...konfem trus je mayams.. awal2 dl dia mayams trus sujud jer...sujud pun style gitu la(gambar 1)..tak pun tgn kt lantai, kaki tegak..menonggeng... then aku ajar dia letak tgn kt perut...dia ikut.. tp nyer biler rukuk pun tangan kt perut lg!!!... hahaha!!.. ape2 la adik... lately, aku perati... dh pandai plk kumat kamit mulut!!!.. hahaha...cute giler!!... biler dia nmpk aku tgk dia, dia sengih!! heheheh... rifqi...rifqi...

sujud lah konon...
kiblat ikut suka ati dia jer...
ni plk gambar2 mase berbuka umah nyanyah ari tu...nyanyah bg jubah ghazi yg dh xmuat... trus sarung!!.. dh mcm ustad from china je aku tgk nih..

betulkan kopiah..

tgh temuramah mummy yong

dgn anak k.ti..(hensem mcm retis bdk ni! :p)

ok dah..tu jer.. :p

0 comments:

Post a Comment

 

my crap Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template