10 February 2010

hubby's 3series birthday

hallooooo... dari smalam lg aku dok bukak je page 'New Post' ni... tp xsempat2 nk buat ape2... bz giler!... cdg nk citer psl family trip 2010 (v1.0) cameron highland ari tu... and an entry for hubby's birthday... adoiii... tidak bekesempatan la... psl trip tu aku letak gambar dlm fesbuk je la yer... ni a quick entry during hubby's birthday dinner... kat tgif, ioi mall...


seprais gift(yg lewat sehari) delivered to hubby's ofis..

oh!sooo cheeky!

happy 3 series!! hahaha!!

d b'day brownies

appertizer

main dish

d drinks

zara & her dish (fish&fries)


every year i've planned nk buat a proper entry for hubby on his birthday... tp every time tu gak la aku byk kejer kt opis... skarang ni nk online kt umah pun payah.... broben tu bengong yamat!!!..so, ni je la yg sempat ye yang... sorry gak sbb xde hadiah(yet) for this year... xde idea nk bg ape.. :p

anyway.... happy 3series sayang!!.. love u soooooooo much... may all d heatlh&hepiness be with us & all ur(n our) dreams come tru... insyaAllahhhh... :)

last but not least, d video zara sing 'e-pe-dey-to-yu-abah'....:p

1 comments:

  1. nyummy..lazat
    http://everybodylovescery.blogspot.com

    ReplyDelete

 

my crap Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template