02 April 2009

nak balik!!!!




ARGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NAK BALIKKKKK!!!!!!

cepat la restart server tu!! aku nk kene test!!! nk balik ni!!!

hubby n zara dah tunggu kat umahhhh... lapar plk tu..

sbb org lain yg LEMBAB!! aku plk jd mangse kene tunggu kat sini!!... yg lain sumer dah balik dah!!... giler!! kejer 12jam tetiap ari ni!!.. org lain xsampai 12 jam pun tau!!!.. badan.. mata.. kaki.. OTAK.. sumer dah penat ni!!!

i'm really tired wehhhhhhh... air mata nk mengalir dah ni... nasib baik boss2 ade kat depan ni.. kalo tak aku dah nangih dah ni!!!...

cepat la wehhhhh... aku nk balik!!!... uwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... penatttttttttttttt!!!!!!!!!!

1 comments:

  1. Huhu.. masa aku kije kat eCosway dluk selalu camni.. Kene stayback sbb kene tunggu dak2 web yg tak siap2 kijenye mengpublish newsletter yg kene aku chk. Mmg hangin satu badan lah... Dahler Friday, org lain horey2 Friday nite aku plak dok tercongok dpn PC tunggu org buat kije... so i know how you feel!!

    ReplyDelete

 

my crap Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template