04 August 2006

kene tinggal

sejak kluar dr LCCT td rase mcm tak tenteram ati ni....mcm sesak nafas...takkan mcm ni punyer teruk kot????....ishhhh...

hmmm...ari ni aku kene tinggal....syg gi company trip to jakarta for 4 days...will be back on monday nite....aduhaiiiiii.....lamer nyer kene tinggal....this is my 2nd time kene tinggal...tp b4 ni just for 1 nite....ni..3 mlm wor!!!!!......

memang tak dinafikan,one thing that i most missed is having him beside me when i wake up in d morning....uwwaaa!!!!!.....and of coz knowing him thousand miles away make me broken hearted....

anyway.....this is my 'semi-bujang' time...so lets P.A.R.T.Y!!!!...muahahahha...i have plan with nani..we're going to have slumber party...play squasy...soping..and paling penting catch up with each other life...giler...dah dkt 3bln tak jumpe my BEBEH.....tonite we go see midnite!!!...weheeeeeeeeee.....i'm bujang!!!!!!!!!!!!!!!!!!..:p

0 comments:

Post a Comment

 

my crap Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template